comportament de raceala...

Copilasul tau are probleme de sanatate ? Cauti un sfat ? Incearca aici.

Moderatori: Daria, danielac

comportament de raceala...

Mesajde ancutzei » Joi Noi 02, 2006 11:06 am

Alex a mea are rosu in gat pentru prima data. Am fost la medic dar stiti cum sunt medicii astia de familie. Aglomeratie...a consultat-o, mi-a raspuns pe fuga la cateva intrebari, iar cand am ajuns acasa...tot aveam o multime de necunoscute. De exemplu: daca abia incepusem diversificarea...e bine sa continui sau sa o tin pe laptele cu care era obisnuita pana termina tratamentul? Eu ma gandesc ca poate de asta a si racit...ca o lasasem mai moale cu lapticul ca sa poata trece la supita. A avut timp un virusel sa-si faca de cap... Asta n-am putut s-o intreb pe doctora ca ea ma bate la cap sa incep diversificarea de la 2 luni si eu nu am vrut. Asa ca am zis ca ea si am facut ca mine...Adica diversificare la 6 luni.
O scot sau nu din casa pe perioada asta? Este bine sa-i fac baie sau nu?
Spuneti-mi si mie un decongestionant nazal care sa se poata aplica mai usor ca simplul ser fiziologic pus cu seringa e mai greu de pus in nas... :roll:
Ce sa-i fac sa ii treaca cat mai repede? Mi-e mila de ea ca respira greu chiar daca ii scot mucisorii des ...ii curge mult nasucul, ii lacrimeaza ochisorii, stranuta de nu stie ce e cu ea, si face putina febra. Doctora ne-a dat Ospamox, Nurofen pt copii, si Bromhexim (dar inca nu tuseste). Oare sa-i dau totusi?
Of , Doamne greu e sa fii mamica in momente din-astea... :(
Anca si bebe Alexandra
Imagine
ancutzei

Mesajde Daria » Joi Noi 02, 2006 11:27 am

Multa sanatate va dorim si sa treaca repede si fara urmari !!!
In nasuc noi puneam Vibrocyl, in camera lasam pe calorifer apa firbinte cu ulei de eucalipt, ii aspiram des nasucul sa poata respira. Eu i-am facut baie espre sa-i pot curata bine nasucul. De iesit ieseam, dar putin.
Cu rosu`n gat ne-am luptat si noi si ne vom mai lupta ...
Imagine
Daria